NinJutsu, czyli techniki Ninja, w tym przypadku nie bazujące na żadnym z żywiołów, są podstawą Shinobich. Są to techniki dostępne dla wszystkich, którzy mają wystarczający poziom, niezależnie od klanu, czy wioski. Mimo, że uważa się je za podstawowe, dobrze opanowane i mądrze użyte mogą przynieść efekt
Nawanuke no Jutsu http://img519.imageshack.us/img519/3136 … 001gr0.jpg Ranga:E Chakra:10 Opis:Jutsu pozwalające uwolnić się, kiedy jest się związanym.
Bikou Ninjutsu http://img88.imageshack.us/img88/5708/133zo2.gif Ranga: E Chakra: 10 Opis: Technika polegająca na śledzeniu przeciwnika bedąc niezauważonym i wykorzystując przedmioty z najbliższego otoczenia. Po prostu wybieramy przedmiot, z pomocą którego się ukrywamy i wzmacniamy nasze ukrycie techniką.
Bunshin no Jutsu http://img254.imageshack.us/img254/4895 … 012gl4.jpg Ranga: E Chakra: 10 x 1 klon Opis: Tworzymy dowolną ilość klonów ograniczoną jedynie ilością naszej chakry. Klony wyglądają identycznie jak my, poruszają się tak jak tego chcemy, ale nie mogą atakować, ani wykonywać żadnej czynności typu: podnoszenie, rzucanie itp. ponieważ nie mają cielesnej formy. Po zaatakowaniu ich natychmiast znikają.
Henge no Jutsu http://img152.imageshack.us/img152/3775/henge2ra9.gif Ranga: E Chakra: 20 Opis: Technika polega na zamienieniu siebie w dowolny przedmiot/osobę. Technika przestaje działać w momencie podjęcia jakiejś akcji typu atak/obrona. Doskonały sposób na zaskoczenie przeciwnika.
Kage Shuriken no Jutsu http://img254.imageshack.us/img254/7007 … 011jh4.jpg Ranga: D Chakra: 30 Opis: technika wymaga posiadania Shurikena Demona Wiatrów ! Technika polega na rzuceniu wymienionym wcześniej shurikenem w przeciwnika, ukrywając jednocześnie w jego cieniu drugi shuriken, który może zaskoczyć nieostrożnego przeciwnika.
Kai http://img182.imageshack.us/img182/3315/10048285px9.gif Ranga: D Chakra: 25 Opis: Technika, której skutkiem jest usunięcia GenJutsu lub podobnych do GenJutsu technik. Im silniejszy użytkownik, tym mocniejszy efekt. Technikę można używać na sobie, jak i na innych.
Kakuremino no Jutsu http://img110.imageshack.us/img110/261/bscap0020cj8.jpg Ranga: E Chakra: 10 Opis: Technika polega na ukryciu się za pomocą specjalnego koca, który zlewa się z otoczeniem.
Kawarimi no Jutsu http://img254.imageshack.us/img254/1818 … 080fv0.jpg Ranga: E Chakra: 30 Opis: Technika polega na podmianie naszego ciała z dowolnym dość dużym przedmiotem, który będzie je imitował (np. kłodą). W czasie kiedy wróg będzie atakował podstawiony falsyfikat, my możemy próbować zaskoczyć go z innej strony. Technika przestaje działać w momencie gdy podstawiony przedmiot zostanie zaatakowany.
Kirigakure no Jutsu http://img208.imageshack.us/img208/7666 … 015vn4.jpg Ranga: D Chakra: 35 Opis: Technika polega na wytworzeniu gęstej mgły, która spowija pole walki skracając radykalnie zakres widzenia. Technika nieumiejętnie użyta może zadziałać na naszą niekorzyść.
Oboro Bunshin no Jutsu http://img110.imageshack.us/img110/5258 … 018yx4.jpg Ranga: D Chakra: 20 x 1 klon Opis: Technika polegająca na stworzeniu klonów, które podobnie jak w przypadku Bunshin no Jutsu nie mogą atakować, jednak są niezniszczalne. Technika utrzymuje się przez 3 kolejki (łącznie z tą w której tworzymy klony).
Oiroke no jutsu http://img247.imageshack.us/img247/232/bscap0025jw9.jpg Ranga: E Chakra: 25 Opis: Zamieniamy się w piękną, nagą kobietę, co potrafi zdekoncentrować najtwardszego nawet wojownika. Technika działa tylko na przedstawicieli płci męskiej.
Techniki o randze C (wymagany poziom: Chuunin)
Shunshin no Jutsu http://img514.imageshack.us/img514/7128 … 008ft2.jpg Ranga: C Chakra: 30 Opis: Technika polega na "teleportacji" w niezbyt odległe miejsce.
Chakra Kyuuin http://img247.imageshack.us/img247/4352 … 017iq4.jpg Ranga: C Chakra: 50 Opis: Kładziemy dłoń na głowie przeciwnika w każdej rundzie zabierając mu 10 punktów chakry. Jako Jounin i Special-Jounin zabieramy 20 punktów, a jako sage 30 punktów na rundę. Przeciwnik ma utrudnioną obronę z powodu nagłego ubytku chakry. W przypadku złapania klona czerpiemy 5 punktów chakry, a klon znika (nawet Oboro Bunshin).
Shousen http://img254.imageshack.us/img254/7602/shousenbhg7.jpg Ranga: C Chakra: 60 Opis: Jutsu te leczy własne lub rany towarzyszy.
Kawara Shuriken http://img166.imageshack.us/img166/3181 … 067yb0.jpg Ranga: C Chakra: 10 x 1 przedmiot Opis: Używamy pobliskich niewielkich przedmiotów jako shurikenów. Nie rzucamy nimi siła mięśni tylko za pomocą chakry. Oszczędzamy przy tym broń uzyskując wcale nie gorszy efekt.
Nan Kaizou http://img180.imageshack.us/img180/6797 … 073hj3.jpg Ranga: C Chakra: 60 Opis: Niwelujemy działanie naszego szkieletu w wybranej partii ciała, co umożliwia nam w pewnym stopniu wydłużenie kończyny, oraz wyginanie jej w dowolny sposób.
Senei Jashu http://img147.imageshack.us/img147/1050 … 075nq5.jpg Ranga: C Chakra: 50 Opis: Z rękawa wysuwa nam się na pewną odległość, kilka węży które kąsają przeciwnika (nie są jadowite). Węże mogą też przytrzymywać przeciwnika nie pozwalając mu uciec.
Sou Shuu Jin http://img411.imageshack.us/img411/3827/73424487cv0.gif Ranga: C Chakra: 60 Opis: Dzięki temu Jutsu mamy kontrolę nad wszystkimi wyrzuconymi w tej kolejce shurikenami. Możemy kontrolować ich lot, jednak kiedy dotrą do celu tracimy nad nimi kontrolę niezależnie od tego czy trafią skutecznie, czy zostaną sparowane.
Rendan http://img208.imageshack.us/img208/5389 … danpo5.jpg Ranga: C Chakra: 70 Opis: Combo pięciu dowolnie wybranych przez nas uderzeń fizycznych (kopnięć, uderzeń pięścią itp.). Tworzymy własne kombo, zamieszczamy jego opis w sygnaturze i możemy z niego korzystać jako "Nick Rendan", gdzie zamiast Nick wpisujemy swoje imię(nick z forum).
Techniki o randze B (wymagany poziom: Jounin)
Chakra no Tate http://img150.imageshack.us/img150/6731/62491317vv5.gif Ranga: B Chakra: 90 Opis: Użytkownik tworzy przed sobą tarczę z chakry, którą wypuszcza z dłoni. Tarcza jest wyjątkowo solidna i nie sposób jej przebić. Technika jest aktywna tylko w czasie jej użycia, czyli przez jedną rundę (wtedy, kiedy ją tworzymy).
Doku Kiri http://img125.imageshack.us/img125/3533/dokuof6.jpg Ranga: B Chakra: 110 Opis: Użytkownik wypuszcza z ust chmurę trującego dymu, która zasłania pole walki, a także może zatruć przeciwnika, utrudniając mu walkę, paraliżując go lub nawet zabijając.
Kage Bunshin no Jutsu http://img147.imageshack.us/img147/1430 … 004nn2.jpg Ranga: B Chakra: 35 x 1 klon Opis: Użytkownik tworzy klony cienia, które mają taką samą siłę i możliwości co ich stwórca, jednak uderzone znikają jak zwykły klon. Klony Kage Bunshin mogą wykonywać wszystkie techniki znane ich twórcy, mogą też oddalać się na dość dużą odległość od oryginału.
Kekkai Houjin http://img453.imageshack.us/img453/2088 … aibsj7.jpg Ranga: B Chakra: 30 x 1 notka Opis: Technika wymaga posiadania co najmniej 3 wybuchowych notek ! Zaawansowana sztuka tworzenia pułapek polegająca na umieszczeniu kilku wybuchających notek i stworzeniu między nimi wielokąta, który ulegnie eksplozji jeśli tylko ktoś w niego wejdzie. Wielokąt może mieć dowolny kształt, a jego wierzchołki znajdują się w punktach przyklejenia notek.
Shikon no Jutsu http://img375.imageshack.us/img375/2166/shikonya6.jpg Ranga: B Chakra: 150 Opis: Technika polega na wznowieniu akcji serca martwego ciała co pozwala użytkownikowi przez krótki czas (3 rundy) kontrolować ruchy zwłok, jednak nie mogą one używać żadnych Jutsu (nie mają chakry). Dodatkowo można nadać zwłokom swój własny wygląd dla zmylenia przeciwnika i imitować cyrkulację chakry w danym ciele.
Hitei Mushou http://img206.imageshack.us/img206/5978/mushoubdf2.jpg Ranga: B Chakra: 170 Opis: Technika polega na wypuszczeniu z ust setek igieł.
Yoraishin http://img407.imageshack.us/img407/8345/6kamiendi8.gif Ranga: B Chakra: 30 x 1 Kolec Opis: Technika robi Kolce które wysuwają sie z ziemi są niezwykle szybkie trudno sie obronić. Można wypuścić 1,3,6,9 kolców [genin,chunin,jounin,sage]
Konbi Henge no Jutsu http://i27.tinypic.com/vhymfp.jpg Ranga:B Chakra:120 Opis:Technika podobna do Henge no Jutsu tylko z udziałem dwóch osób.Ilość czakry ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.
Shūshagan no Jutsu http://img292.imageshack.us/img292/5927 … 079co0.jpg Ranga:B Chakra:100 Opis:Technika pozwalająca użytkownikowi zdjąć twarz innej osobie.Dodatkowo posiada się głos ofiary.
Hari Jizou http://img258.imageshack.us/img258/5510/hari3xi4.jpg Ranga: B Chakra: 500 Opis: Użytkownika po wykonaniu niezbędnych pieczęci zostaje otoczony własnymi włosami, które twardnieją stając się jednocześnie nastroszone i ostro zakończone, co jednocześnie broni nas przed atakami z zewnątrz i jednocześnie może ranić napastnika. Mimo, że bardzo wzmocnione, są to jednak wciąż włosy, więc nie zaleca się takiego sposobu obrony przed Jutsu ogniowymi.
Techniki o randze A (wymagany poziom: Special-Jounin)
Choojiu Giga http://img137.imageshack.us/img137/6216/chojuu2bk4.jpg Ranga:A Chakra: 250 Opis: Technika polega na narysowaniu jakiego kolwiek rysunku atramentem, następnie ożywieniu go. Nasz ożywiony rysunek, za każdą raną, zamienia się w atrament.Wymaga atrament,pędzel i czysty zwój!
Sumi Bunshin http://i28.tinypic.com/slmjh3.jpg Ranga:A Chakra:50x1 Opis:Dzięki tej technice Sai używając pędzla i zwoju potrafi stworzyć klona z atramentu.
Senei Ta Jashu http://img411.imageshack.us/img411/8509/tajashuxj8.jpg Ranga: A Chakra: 230 Opis: Technika polega na wypuszczeniu z rękawa lub ust setki węży.
Mikadzuki no Mai http://img147.imageshack.us/img147/8281 … 070wg8.jpg Ranga: A Chakra: 180 Opis: Jutsu wymaga posiadania katany Taniec Półksiężyca - technika polegająca na doskonałym opanowaniu i jedności ze swoim mieczem, co pozwala wyprowadzić zabójcze combo z zawrotną szybkością. Bardzo niebezpieczna technika. Użytkownik tworzy swoje kopie, co daje wrażenie szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko, oraz utrudnia wrogowi uniki i obronę.
Ranshinshou http://img443.imageshack.us/img443/285/ … keipa0.jpg Ranga: A Chakra: 190 Opis: Jutsu polega na zmienieniu strumienia chakry w impuls nerwowy i za pomocą dotknięcia wprowadzeniu go do układu nerwowego przeciwnika, co sprawia, że impulsy wypuszczane z jego mózgu mające spowodować konkretny ruch, są przekształcane w inny impuls, co zupełnie desynchronizuje układ nerwowy bardzo mocno utrudniając poruszanie się.
Shihouhappou Shuriken http://img509.imageshack.us/img509/134/ … oubhu4.jpg Ranga: A Chakra: 70 + chakra z Tajuu Kage Bunshin no Jutsu Opis: Jutsu wymaga wykonania wcześniej techniki Tajuu Kage Bunshin no Jutsu ! Technika polega na wykorzystaniu dużej liczby posiadanych klonów, okrążeniu przeciwnika i rzuceniu shurikena przez każdego z klonów jednocześnie.
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu http://img80.imageshack.us/img80/4153/bscap0069kn5.jpg Ranga: A Chakra: 70 x 10 shurikenów Opis: Rzucamy jednym shurikenem w stronę przeciwnika, a następnie za pomocą tej techniki tworzymy fizyczne klony tego shurikena, skutkiem czego atakujemy przeciwnika całą ich chmurą.
Rasengan http://img258.imageshack.us/img258/7028 … 015vu3.jpg Ranga: A Chakra: 500 (Tą technikę trzeba wytrenować pod okiem administratora i za jego zgodą) Opis: Technika polega na wytworzeniu kuli chakry w swojej dłoni. Kula ta nieustannie wiruje i przy uderzeniu nią w przeciwnika rani go i odrzuca z ogromną siłą obracając nim w powietrzu. Technika w większości przypadków sprawia, że przeciwnik nie jest w stanie się podnieść.
Rashoumon http://img205.imageshack.us/img205/9845 … monuc5.gif Ranga: A Chakra: 800 (Tą technikę trzeba wytrenować pod okiem administratora i za jego zgodą) Opis:Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią. Jak powiedział sam Sakon, jest to "Ostateczna obrona Orochimaru"
Gamaguchi Shibari http://img260.imageshack.us/img260/8859 … monax4.jpg Ranga: A Chakra: 800 (Tą technikę trzeba wytrenować pod okiem administratora i za jego zgodą) Opis: Technika wymaga posiadania żabiego summona dużej wielkości i znajomości techniki przywoływania go ! Jutsu polega na przyzwaniu żołądka żaby, który jest jej najtrwalszym miejscem. Dzięki tej technice można bronić się przed atakami, a także zatrzymać wroga przed ucieczką. Żabi żołądek można przebić tylko naprawdę silną techniką i niewielu jest ninja, którzy to potrafią. Technika jest aktywna przez 3 kolejki.
Techniki o randze S (wymagany poziom: Kage/Sage)
Hiraishin no Jutsu http://i31.tinypic.com/10p3yc3.jpg Ranga:S Chakra:400 (Tą technikę trzeba wytrenować pod okiem administratora i za jego zgodą) Opis:Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy" Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością. Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza. Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając użytkownikowi na pojawienie się niezauważonym.
|