NARUTOOK.PUN.PL

forum załozone o naruto walki egzaminy i inne


#1 Fri-08-08 09:26:48

Itachi Uchiha

Lider Akatsuki

Zarejestrowany: Thu-07-08
Posty: 17
Punktów :   

Taijutsu-Walka Wręcz

TaiJutsu jest to walka przy użyciu własnego ciała, polegająca na doskonałym łączeniu różnych sztuk walki wręcz. Wymaga to od użytkownika bardzo ciężkiego treningu fizycznego, oraz licznych wyrzeczeń. Osoba posługująca się TaiJutsu musi być ciągle w doskonałej formie fizycznej, musi bardzo dbać o swoje ciało, oraz poświęcać zdecydowaną większość swojego czasu na doskonalenie umiejętności właśnie w tej dziedzinie. W dodatku TaiJutsu wymaga treningu prowadzonego praktycznie przez całą karierę jako ninja, inaczej jego efekty szybko zanikają. Jednak jeśli Shinobi jest wytrwały w ćwiczeniach, ich wyniki mogą zadziwić każdego, a nierzadko użytkownik NinJutsu, czy też GenJutsu nie zdąży nawet zrobić pieczęci do swojej techniki, zanim zostanie powalony niewiarygodnie wręcz silnym i szybkim ciosem mistrza TaiJutsu.

Techniki na poziomie E i D (Wymagany poziom: Gennin)





Dynamic Action
http://img143.imageshack.us/img143/6868/84428053up0.gif
Ranga: D
Chakra: 35
Opis: Technika polega na wybiciu się ponad przeciwnika i kiedy zacznie się już nieuchronna faza spadania, zasypaniu przeciwnika będącego pod nami gradem uderzeń wykonywanych i rękami, i nogami z dużą szybkością.

Dynamic Entry
http://img247.imageshack.us/img247/9840/77758866yj6.gif
Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Użytkownik skierowuje uwagę przeciwnika w określony kierunek, aby z zaskoczenia zaatakować dynamicznym wejściem z wysuniętą nogą od strony przeciwnej.

Konoha Raiken
http://img153.imageshack.us/img153/761/ … on6wz0.gif
Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Ninja wybija się od ziemi w stronę przeciwnika, obracając się w powietrzu niczym trąba powietrzna i w odpowiednim momencie zadaje cios pięścią wzmocniony siłą wybicia i szybkością obrotów.

Konoha Reppu
http://img78.imageshack.us/img78/6218/animation7qi1.gif
Ranga: D
Chakra: 15
Opis: To technika ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.

Konoha Senpuu
http://img201.imageshack.us/img201/7981 … on1uw4.gif
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Najprostszy z "Huraganów" Konohy. Użytkownik po prostu podskakuje i robi pojedynczy obrót uderzając nogą na wysokości głowy lub piersi.

Sennen Goroshi
http://img518.imageshack.us/img518/2949 … on3tz2.gif
Ranga: E
Chakra: 15
Opis: Technika bardzo bolesna dla przeciwnika. Polega na bardzo szybkim przedostaniu się za plecy wroga, zrobieniu kilku prostych pieczęci, i  uderzeniu 4 palcami (po dwa palce z dwóch złączonych dłoni) w jego... "dolną część pleców", co powoduje wystrzelenie przeciwnika na znaczną odległość, upokorzenie go i sporo bólu.

Tokken
http://img182.imageshack.us/img182/7540/xdzv6.gif
Ranga: D
Chakra: 25
Opis: Technika polega na rzuceniu się na przeciwnika, uderzając go w brzuch.


Techniki o randze C (wymagany poziom: Chuunin)




Gourai Rensa
http://img99.imageshack.us/img99/6059/xcdc7.gif
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Technika wymaga aktywnej pierwszej bramy. W tej technice po aktywacji bramy wyrzucamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, a następnie wybijamy się w górę wyprzedzając go i kiedy obaj opadamy ustawiamy się tuż nad nim przodem i zasypujemy go gradem ciosów zadawanych pięściami, aż do upadku na ziemię. Ta technika powoduje duże obrażenia na ciele przeciwnika i często po niej przeciwnik przez 1 kolejkę jest w szoku.

Soushouryu
http://img520.imageshack.us/img520/1404/29305302ux3.gif
Ranga:C
Chakra:50
Opis:Po wykonaniu odpowiednich pieczęci zwoje zamieniają sie w dwa smoki po czym wzlatują w górę gdy użytkownik znajduje sie między nimi(w górze) smoki znów zamieniają sie w zwoje z których z wielką szybkością można wyrzucać z nich najróżniejsze bronie(miecze kunaie sierpy itd)

Gouwan
http://img143.imageshack.us/img143/4641/fggz8.gif
Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Skupiamy całą naszą siłę w jednej dłoni i uderzamy nią w ziemię, powodując bardzo duże zniszczenia w ziemi, skierowując je w odpowiednim kierunku. Technika bardzo skuteczna, gdy przeciwnik jest schowany pod ziemią.

Hayabusa Otoshi
http://img401.imageshack.us/img401/6482/gtix0.gif
Ranga: C
Chakra: 40
Opis: Technika skuteczna tylko jeśli przeciwnik znajduje się w powietrzu (możliwa kombinacja z Sennen Goroshi). Obejmujemy przeciwnika nogami i rękami w taki sposób, aby nasze głowy były po przeciwnej stronie i jego głowa była skierowana w dół, a potem utrzymujemy taką pozycję do chwili kiedy przeciwnik uderzy głową w jakąś przeszkodę (możemy celować w twardsze niż ziemia obiekty, np. w skały).

Kongouriki
http://img504.imageshack.us/img504/381/dhfof4.gif
Ranga: C
Chakra: 50
Opis: Potężne uderzenie ręką w biegu .Może spowodować że przeciwnik dostanie urazow glowy i urazow psychicznych,te taijutsu jest efektowniejsze kiedy mamy włączoną brame lub jesteśmy z klanu Akimichi

Konoha Dai Senpuu
http://img167.imageshack.us/img167/6625/dsgwz9.gif
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Potężniejszy Huragan Konohy. Technika wygląda tak samo jak jej prostsza wersja (Konoha Senpuu), z tą różnicą, że zamiast jednego ciosu zadawana jest seria kilku kopnięć, co wzmacnia ostateczny efekt techniki.

Konoha Shoufuu
http://img128.imageshack.us/img128/1715/gddz1.gif
Ranga: C
Chakra: 30
Opis: Ta technika to bardzo szybkie i precyzyjnie kopnięcie w dłoń przeciwnika, mająca zazwyczaj na celu wytrącenie trzymanej w niej broni. Przy trafieniu utrzymanie broni jest prawie niemożliwe, przynajmniej dla kogoś na podobnym, lub niewiele wyższym poziomie.

Shishi Rendan
http://img174.imageshack.us/img174/5134/ftghg2.gif
Ranga: C
Chakra: 70
Opis: To Jutsu to kopia techniki Omote Renge, jednak nie jest tak silna jak pierwowzór. Technika składa się z kilku ruchów. Najpierw wybijamy przeciwnika silnym kopnięciem w powietrze, następnie pojawiając się za jego plecami uderzamy go od dołu za pomocą kopnięć w okolice nerek, oraz uderzeń pięściami w plecy, tuż przed upadkiem ustawiamy się nad przeciwnikiem i silnie uderzając wroga piętą sprawiamy, że siła upadku jest wielokrotnie wyższa.

Tsuuten Kyaku
http://img255.imageshack.us/img255/9749/weqvd9.gif
Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Jutsu niemal identyczne jak Gouwan, z tą różnicą, że zasięg zniszczeń jest większy i nie jest skierowany w konkretnym kierunku, tylko dookoła nas. Tą technikę wykonujemy podobnie jak Gouwan, tyle że nogą.


Techniki o randze B (wymagany poziom: Jounin)





Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi
http://img293.imageshack.us/img293/7307/dhhhg6.gif
Ranga: B
Chakra: 80
Opis: Jutsu wymaga co najmniej 1 klona Kage Bunshin ! Technika polega na nadaniu sobie (i klonom) ruchu obrotowego, takiego jak przy przewrocie przez głowę i zaatakowaniu obu ramion przeciwnika jednocześnie wysuniętą nogą (1 klon), lub też obu ramion i głowy (dwa klony). Technika może zamroczyć przeciwnika, lub nawet na krótko pozbawić go przytomności.

Hien
http://img106.imageshack.us/img106/4545/84772968wu7.gif
Ranga: B
Chakra: 70
Opis: Technika polega na umieszczeniu własnej chakry w swojej broni, co pozwala nam dodać coś jakby niewidzialne przedłużenie/poszerzenie/pogrubienie broni. Kiedy przeciwnik będzie unikał ciosu, skupi się na uniknięciu metalowego ostrza broni, może jednak zostać raniony niewidzialnym ostrzem chakry. Niestety niewidzialne powiększenie broni pozwala na zwiększenie pola rażenia zaledwie o kilka centymetrów, ale we wprawnych rękach jest to zabójcza technika.

Konoha Gouriki Senpuu
http://img293.imageshack.us/img293/8008/ioiouwd8.gif
Ranga: B
Chakra: 90
Opis: Najsilniejszy z Huraganów Konohy, wykonywany z maksymalną szybkością i siłą. Przy Konoha Dai Senpuu zadawaliśmy serię kilku uderzeń, tutaj natomiast uderzamy, dopóki nie odrzucimy przeciwnika, nawet jeśli ten próbuje blokować nasz atak.


Techniki o randze A (wymagany poziom: Special-Jounin)






TarenKen i TarenKyaku
http://img180.imageshack.us/img180/5121 … fgshw1.gif
Ranga: A
Chakra: 70+70
Opis: Dwie techniki, których można używać jednocześnie (140  chakry) lub pojedynczo (70 chakry każda). Technika polega na skupieniu siły w jednej ręce i/lub nodze w celu uzyskania szybkości, za którą nie nadąża ludzkie oko (zwykłe ludzkie oko). Uniknięcie takich ciosów sprawia problemy nawet najlepszym z Shinobich.


Techniki o randze S (wymagany poziom: Sage)





Asakujaku
http://img125.imageshack.us/img125/6853/63940728cq7.gif
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Technika wymaga sześciu aktywnych bram ! Po otwarciu szóstej bramy użytkownik uzyskuje na chwilę dostęp do niewyobrażalnej ilości chakry, z niewyobrażalną szybkością wybija jednym kopnięciem przeciwnika w górę, a w powietrzu uderza go setki razy z szybkością tak wielką, że powietrze wokół jego pięści tworzą się kule ognia podobne do tych z techniki Housenka no Jutsu, uderza wiec nie tylko pięściami ale i ogniem. Technika jeśli się powiedzie jest nie do przeżycia dla przeciwnika.



Bramy



http://img508.imageshack.us/img508/5826/gateri7.jpg





1. Brama Otwarcia – by otworzyć tą bramę trzeba umieć poprawnie wykonać „Lotus”. Bramy są do otwarcia by kontrolować maksymalnyprzyrost Chakry. Ta brama daje początkową siłę i szybkość.
2.Brama Uzdrowienia  – by otworzyć tą bramę trzeba umieć wykonać „Primary Lotus” czyli Pierwotny Lotus. Brama ta jest otwierana by wykonać właśnie tego Lotusa. Brama zwiększa siłę i szybkość.
3. Brama Życia– by otworzyć tę bramę nie trzeba wykonywać żadnych Jutsu, brama zostanie otwarta poprzez ciśnienie Chakry. Powiększa moc i szybkość.
4. Brama Obrażeń – by otworzyć tą bramę nie trzeba wykonywać żadnych jutsu, zostanie otwarta poprzez nacisk „Life Gate”. Powiększa moc i szybkość.
5. Leśna Brama – także nie trzeba wykonywać żadnych jutsu by ją otworzyć, pomaga w otwarciu „Wound Gate”. Zwiększa moc i szybkość użytkownika. To ostatnia brama jaką zdołał otworzyć Lee.
6. Brama Widoku– nie potrzebne jutsu, otwiera się dzięki ciśnieniu „Forest Gate”. Zwiększa moc i szybkość.
7. Brama Szaleństwa – by ją otworzyć nie trzeba wykonywać jutsu, pomaga w otwarciu ciśnienie „View Gate”. Powiększa moc i szybkość.
8. Brama Śmierci – nie trzeba używać do otwarcia tej bramy żadnego jutsu, pomaga ciśnienie „Insanity Gate”. Maksymalnie zwiększy siłę ciosów oraz szybkość. Jest ostatnią bramą i bardzo niebezpieczną, przeważnie otwarcie tej bramy kończy się śmiercią użytkownika.


Pochodzenie:Akatsuki
Nazwa Klanu:Uchiha
Specjalizacja:Katon,Raiton
Umiejętności:Poruszanie się z ogrąmną prędkością,Perfekcyjne kontrolowanie chakry,Perfekcyjne władanie mieczem,Perfekcyjne żucanie brońmi,Wieczny sharingan
Chakra:2000
Ryo:1350
Jutsu:
Raiton:Ikadzuki no Kiba(20),Raigeki no Yoroi(60),Raikyuu(10 x 1 kula),Chidori(możność wytworzenia 4 razy,200),Chidori Sword(350)Rairyuu no Tatsumaki(200),Chidori Nagashi(500)Kirin(300)
Katon:Endan(20),Kasumi Enbu no Jutsu(20),Goukakyuu no Jutsu(60),Housenka no Jutsu(10 x 1 kula),Ryuuka no Jutsu(50),Hibashiri(70),Gouryuuka no Jutsu(160),Haisekishou(80),Hibashiri(150),Karyuu Endan(220),Narurasen(350)
Klanowe:Sharingan 3 łzy(50)sharingan mangekyo(100),Sharingan Soufuusha Sannotachi(40),Meimoshinjitsu no jutsu(300),Utakata(1000),Bunshin Bakuha(500 x 1 klon),Magen • Kyouten Chiten(400),Mangekyou "Implosion" Technique(500),Tsukuyomi(600),Amaterasu(200),Susano(1500)
Ninjutsu:Kai(25),Kawarimi no jutsu(30),Shunshin no jutsu(30)Kage Bunshin no Jutsu(35 x 1 klon),Shuriken Kage Bunshin no Jutsu(70 x 10 shurikenów),Tajuu Kage Bunshin no Jutsu(230 x 20 klonów)
Ekwipunek:10 kunai,10 shurikenów,Kusanagi
walki:
wygrane:0
przegrane:0
zremisowane:0
uczeń-
wygląd:Jak Itachi w Akatsuki
wykonane misje:D:0  C:0  B:0  A:0  S:0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mojagierkapl.pun.pl www.topeleven.pun.pl www.hero.pun.pl www.leicester.pun.pl www.rl-map-no-pvp.pun.pl